Taxify își schimbă numele și identitatea vizuală

Taxify, una dintre cele mai mari platforme europeane de transport la cerere, are o nouă identitate vizuală și un nou nume al aplicației: Bolt. Platforma are ca scop dezvoltarea conceptului de mobilitate și vine în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor săi cu acces la o varietate de mijloace de transport – de la mașini și motociclete, la scutere.

Markus Villig, CEO și cofondator Bolt: “Taxify s-a lansat acum cinci ani cu misiunea de a face transportul urban accesibil și confortabil. Primul nostru produs a fost o aplicație pentru taxiuri, de unde vine și numele original. Pe măsură ce am progresat în ceea ce privește misiunea noastra, am depășit și părți ale brandului, inclusiv numele. Având în vedere dorința noastră de a oferi o soluție problemelor din domeniul transportului la scară largă, ne dorim ca brandul să reflecte viitorul companiei, nu trecutul.

Noul nume “Bolt” provine de la mișcarea rapidă, fără efort, exact cum trebuie să fie o călătorie prin oraș, cu mașina, scuterul sau cu transportul în comun. Subliniază, de asemenea, viziunea noastră cu privire la viitorul transportului, care va fi electric.”

Noul brand va fi lansat treptat în piețele globale în următoarele săptămâni. Utilizatorii nu trebuie să facă nimic având în vedere că aplicația se va actualiza automat, nefiind necesari pași suplimentari.

Compania estoniană are în prezent 25 de milioane de utilizatori în peste 30 de țări în lume și este lider în Europa și Africa. Este, de asemenea, prima companie care a adus serviciile de tip ride-hailing și închirierea de scutere în aceeași aplicație. În prezent aceasta lucrează la extinderea serviciilor de închiriere a scuterelor electrice în mai multe orașe europene.

Fii social. Împărtășește știrile bune cu prietenii tăi!