După Smart TV, omul de afaceri Adrian Sârbu, părintele Pro TV, pregătește lansarea a încă trei televiziuni. Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat acordarea a încă trei licențe pentru trei posturi TV: unul de știri, unul de business și unul de divertisment.
Este vorba despre televiziunile Aleph Business (generalist), Aleph News (tematic informativ) și Aleph Comedy (tematic divertisment). Compania care va opera cele trei licențe este Aleph Media SRL.
Publicul vizat este cel cu un venit peste mediu, cu educaţie superioară, care nu îşi găseşte astăzi în grila televiziunilor programe care să îi reprezinte interesele.
Adrian Sârbu a declarat că va mai veni în fața CNA cu două solicitări, una pentru un post educativ și alta pentru o televiziune de lifestyle.
CNA a oferit, pe 6 iunie, licența de televiziune pentru Smart TV, un post inițiat de Adrian Sârbu si Marius Tucă. Noul post, care va fi lansat la finalul lui 2019, va avea un profil generalist, cu 56% productie proprie și 44% producție străină. Programele vor fi de informare (23%), educative (2,7%) și culturale (8,7%).
„Canalul de știri este canal pur de știri pure și nu unul de comentarii. Este un canal care își propune să ofere o imagine nefiltrată a realității românești dar și globale. Va fi probabil primul canal cu semnificativ mai multe știri internaționale decât canalele actuale de știri.
În România, știrile internaționale nu au funcționat o vreme. Astăzi, cel puțin pentru public pe care vrem să-l atingem, aceste știri internaționale sunt importante și acest public și le accesează în general în online.
Vorbim de un canal care va avea să sperăm un produ de până la 100 de știri pe zi, acoperind toate domeniile de interes ale targetului nostru”, a declarat Adrian Sârbu.
„Canalul de business este un canal de entertainment pentru comunitatea de business.”
„Al treilea canal este un canal pur de entertainment, care abordează esența entertainmentului, comedia. (…) Acest canal va fi concentrat pe valorificarea resurselor de a genera umor în programe.
Vom avea și programe străine, dar în principal vorbim de programe românești. E un canal mai dificil cu o investiție mult mai mare și este mare și pentru că talentele sunt limitate în România. Nu sunt suficient valorificate de piață și atunci nu s-au format. Evident, că vorbim de un umor de tip bun și nu de un umor suburban, mârlănesc, care din nefericire e prezent mai ales în online”, a conchis omul de afaceri.
Sursa foto: PSNews