Apariție nouă pe piața media. Revista “Succesul”, un produs editorial de excepție

În condiții grafice de excepție și cu subiecte elitiste, primul număr al revistei “Succesul” a fost lansat pe piață. Publicația este inițiată și condusă de către Monica Stan, jurnalist cu mare experiență în presa din România. Sloganul revistei este “Puterea de a inspira”. “Succesul apare o dată la două luni, dar fondatorul, Monica Stan, spune că frecvența de apariție se va mări, publicația devenind lunară în scurt timp.

Temele abordate de către revista “Succesul” sunt dintre cele mai diverse, de la afaceri de succes sau cariere și până la recenzii literare, sfaturi culinare sau consiliere vestimentară. “Adi Hădean, gastronomul filosof”, “Cătălin Botezatu. Secretele ținutelor de ceremonie”, “BALISARDA. Mimi și Ovidiu Nemeș au o afacere de familie pe trei continente” sau “Centrul medical Pogany” sunt doar câteva dintre titlurile revistei.

Publicația se distribuie gratuit, deocamdată, în Aeroportul Henri Coandă, Aeroportul Internațional Iași, câteva hoteluri bucureștene și localuri cu ștaif, dar rețeaua este în plină dezvoltare. Locurile în care poate fi găsită revista sunt nominalizate pe site-ul oficial al publicației, www.succesul.com.

Fii social. Împărtășește știrile bune cu prietenii tăi!