Lantul de florarii Floria, care face parte din grupul Floria, alaturi de operatiunile online si distributia engros, a inregistrat in primele 9 luni ale anului vanzari de 5,5 milioane de lei. In prezent, Floria detine 6 florarii fizice la nivel national si estimeaza ca acestea vor genera vanzari de 7 milioane de lei pana la finalul anului. La nivelul intregului grup, Floria a bifat afaceri de 17,5 milioane de lei in primele 9 luni, in crestere cu 40% fata de anul anterior.
Floria a inceput ca un business online, iar ulterior s-a extins in mediul offline. Grupul Floria a ajuns sa detina pe langa floraria online si unitatile fizice si proiecte peisagistice si decor pentru evenimente, precum si distributie de flori si plante catre retailul de tip IKA si vanzari engros.
„In 2018 am inregistrat o dinamica pozitiva si pentru reteaua de florarii. Avem pe de-o parte cresterea si maturizarea retelei –am ajuns la 6 unitati, fiecare dintre ele cu peste 1 an vechime in locatia respectiva. Pentru un business de acest tip este foarte important ca publicul sa vina in contact cu spatiul in mod repetat, astfel incat sa stie ca in locul respectiv gaseste flori deosebite si sa faca o destinatie din floraria ta. Asta se intampla in timp, mai rapid sau mai lent in functie de spatiu. De exemplu, pentru florariile din centrele comerciale, AFI Cotroceni si Baneasa Shopping City, acest timp a fost mult mai scurt decat, de exemplu, floraria Floria din Ion Campineanu, unde traficul este mai redus si mai putin repetitiv”, explica Adrian Ciucur, CEO Floria Group.
Sursa: Wall-Street.ro