Se va deschide în București al doilea concept store deținut de compania VP Craft Industries, care operează conceptul The Beer Institute, în complexul Agora Floreasca. Magazinul specializat în comercializarea de bere artizanală românească va fi deschis pe 15 februarie, va fi amplasat la etajul 1 al complexului și va fi deschis zilnic, în intervalul 9.00-21.00.
„Am decis să deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce și mai aproape de consumatori berea artizanală românească. Primul magazin, lansat în vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decât anticipam inițial și astfel am decis sa investim în expansiunea conceptului. Cum în retail cel mai mult contează amplasarea, faptul că suntem prezenți într-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm în această decizie”, a declarat Adina Mugescu, Director General și co-fondator al companiei.
În magazinul din Agora Floreasca se vor regăsi peste 150 de varietăți de bere artizanală românească, de la micro-berarii din București, Iași, Cluj, Timișoara, Sibiu sau Buzău, precum și cidru artizanal din Sălaj sau Argeș.
În plus, la raft vor fi și articole de colecție, precum pahare, postere, căciuli sau alte produse inscripționate cu însemnele producătorilor.
Acum, iubitorii de bere vor putea cumpăra și gustări artizanale, fabricate în România – chipsuri, grisine, crackers sau popcorn. Totodată, magazinul va avea și o zonă pentru degustări de bere, cu 16 locuri, unde pasionații de bere pot sta.
„Ne dorim să oferim o experiență completă celor care ne trec pragul. În acest moment, suntem destinația cu cea mai mare varietate de bere artizanală din România și ne dorim în permanență să extindem numărul de beri aflate la raft, mai ales că anul trecut s-au lansat peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berării au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018“, a declarat Andreea Sararu, co-fondator al The Beer Institute.
Conform wall-street.ro, investiția în deschiderea noului magazin The Beer Institute din Agora Floreasca a fost de aproximativ 35.000 de euro și provine din surse proprii, finanțare bancară și din reinvestirea profitului companiei.
De asemenea, în perioada octombrie-noiembrie 2018, compania a desfășurat campania “Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână” prin care a strâns aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din București.