„Dragi clienți,
De la înființare, Amoma s-a străduit întotdeauna să găsească cea mai bună ofertă raportată la bani pentru clienții săi.
Entitățile care pretind că acționeaza drept ‘comparatori de prețuri’ sunt, de fapt, agenții media care redirecționează consumatorii către entități precum a noastră, contra unui cost pe click.
Aceste agenții media sunt uneori deținute de companii care operează în același segment ca noi, ceea ce are un impact negativ asupra liberei concurente. În prezent, acestea se afla într-o poziție dominantă pe piață și credem că acest lucru este în detrimentul consumatorilor finali.
Aceste entități impun în mod unilateral condiții financiare nesustenabile pentru noi, deoarece noi lucrăm în beneficiul clienților noștri, și nu în beneficiul acestor agenții media“, se arată în mesaj.
„Rezultatul este o concentrare a pieței în care poate supraviețui doar un cerc foarte mic de agenții online de turism. Probabil știți, de asemenea, că autoritățile publice deschid în prezent proceduri de anchetă împotriva acestor entități, în special în Australia, Spania – și, cel mai recent, după cum se raportează în presă, în Statele Unite ale Americii.
Însă aceste practici comerciale care ne sunt impuse unilateral fac imposibilă continuarea activităților noastre. Prin urmare, regretăm că trebuie să vă informăm că ne vom înceta activitatea imediat”, se mai precizează în anunțul făcut de Amoma.
În final, platforma online precizează că cei care au apucat să își facă deja rezervări prin intermediul Amoma trebuie să contacteze hotelurile la care și-au făcut rezervare, firma de asigurare a călătoriei sau procesatorului de plată.