Pe 21 martie, Ziua Internațională a Poeziei, îți plătești cafeaua cu versuri

Pe 21 martie, de Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl te invită să te alături campaniei-manifest „Plătește cu poezie”, care are loc în peste 192 de cafenele din România. Inițiativa se află la cea de-a șaptea ediție și îl are ca ambasador global pe cântărețul-compozitor Tom Odell.

Pe 21 martie 2019, toți cei care aleg să participe la această campanie pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai Julius Meinl.

Conceptul local de anul acesta este „Pauza de poezie”, prin care fiecare participant la campanie este încurajat să ia o pauză de poezie: să renunțe măcar pentru o oră la telefon sau orice alt dispozitiv conectat la internet, să se lase inspirat de persoana de lângă și să regăsească frumusețea poeziei.

Trăim într-o lume din ce în ce mai grăbită. Diverse studii ne arată că astăzi, petrecem mai mult din jumătate din zi privind într-un ecran. Tocmai de aceea, trecem atât de ușor peste momentele frumoase din viață. Suntem mereu conectați, însă, în mod ironic, acest lucru ne deconectează de la ceea ce contează cu adevărat. Clipele de inspirație apar atunci când îți lași telefonul deoparte și înveți să privești în jurul tău. Julius Meinl te încurajează să încetinești ritmul, să îți deconectezi telefonul și social media și să îți acorzi o clipă de inspirație. Și, bineînțeles, să îți plătești cafeaua cu poezie”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Ziua Internațională a Poeziei va fi sărbătorită în toate cafenelele participante din țară, iar în București, campania va culmina cu un concert marca Julius Meinl, care îl va aduce pe scenă pe Adrian Despot (Vița de Vie).

Harta locațiilor participante din întreaga lume poate fi consultată AICI.

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

Fii social. Împărtășește știrile bune cu prietenii tăi!