Nicoleta Schroeder, Manager General Uber Romania, explică faptul că „legislația și normele adoptate la finalul lunii august prevăd clar că, după perioada de tranziție care expiră la 1 noiembrie, platformele precum Uber trebuie să blocheze accesul șoferilor care nu au finalizat procesul de licențiere. Dacă nu vom reuși să implementăm schimbările, atunci atât noi, cât și șoferii, riscăm amenzi sau pierderea licențelor”.
Managerul Uber spune că dacă noua legislație ar intra în vigoare începând de azi, peste jumătate din numărul total de șoferi parteneri din România ar avea conturile blocate. O scădere drastică a numărului de mașini disponibile înseamnă un timp mai mare de așteptare pentru utilizatori.
„Mulți dintre șoferii parteneri aleg să lucreze cu Uber sau să livreze mâncare prin Uber Eats pentru a-și completa veniturile familiei sau să-și îndeplinească un anume obiectiv, cum ar fi plata unor vacanțe. În plus, avem date conform cărora pentru o parte dintre șoferi, Uber este principala sursă de venit, ceea ce ne responsabilizează și mai mult în a-i ajuta să nu piardă nicio zi de activitate”, mai spune Managerul General.