Banca Transilvania a urcat aproape 50 de poziții în clasamentul Brand Finance Banking 500 2019, publicat de The Banker, cu o creștere a valorii de brand de 39% până la 242 milioane de dolari, și o creștere a ratingului de la A+ la AA.
BT este singurul brand bancar românesc în clasamentul din 2019, ocupând poziția 438, și unul dintre putinele branduri din Europa Centrală și de Est, fiind însoțită de șase bănci din Polonia si câte o bancă din Cehia, Ungaria și Slovacia, conform unui comunicat de presă emis de către Banca Transilvania.
Banca rusească Sberbank reprezintă cel mai puternic brand bancar din lume, cu un scor de 93,1 din 100 și rating AAA+.
“Creșterea Băncii Transilvania a venit prin dezvoltare organică și prin achiziții strategice (recent anunțând consolidarea Bancpost), precum și prin orientarea către segmentul IMM, care este cel mai dinamic segment al economiei românești“, Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance România.
Brand Finance este cea mai mare firmă globală independentă destinată evaluării și strategiei de brand. Aceasta evaluează anual cele mai valoroase branduri globale din toate sectoarele. Raportul Brand Finance Global 500 2019 a fost lansat la World Economic Forum în Davos. În ceea ce privește evaluarea celor mai valoroase branduri bancare, analiza este cuprinsă în clasamentul Brand Finance Banking 500.