Fashion House Outlet Centre, prezent pe piata romaneasca de zece ani, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 17,7% in trimestru trei si si-a completa mixul de chiriasi cu trei noi retaileri: Hummel, Pull Love si AC & Co.
Modelul de retail de outlet creste accelerat, fapt sustinut de numarul tot mai mare de clienti si de cresterea sumei medii cheltuite in Fashion House Outlet Centre. Cele 64 de magazine prezente in cadrul outletului au determinat o crestere a bonului mediu per cumparator de 8,8%. Acest fapt a condus, la randul sau, la o crestere a ratei de conversie de 7,9%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cu o suprafata totala inchiriabila de 15.500 mp, Fashion House Outlet Centre Bucuresti a deschis sezonul de toamna cu o selectie generoasa de oferte pentru entuziastii sportului, completata de noul magazin Hummel de 320 de mp ce si-a deschis portile in aceasta toamna, in septembrie.
Pentru clientii aflati in cautarea unei tinute formale, AC & CO a deschis primul sau magazin de tip outlet din Romania, oferind 175 de mp. Pull Love este locul perfect pentru cumparaturi pentru sezonul rece. Selectia de cardigane si pulovere desfasurata pe 37 de mp sta la dispozitia cumparatorilor ce doresc sa isi completeze garderoba de iarna.
Sursa: Wall-Street.ro