METRO Cash & Carry România în parteneriat cu BCR oferă un cec cadou fetițelor născute astăzi în București

Continuând seria inițiativelor demarate cu ocazia evenimentului Ziua Afacerii Tale și dedicate susținerii antreprenorilor români și a afacerilor independente, METRO lansează, cu ocazia Zilei Internaţionale a Femeii, campania Micile Antreprenoare, o inițiativă menită să încurajeze femeile să pună bazele propriilor lor afaceri.

METRO Cash & Carry România, în parteneriat cu Banca Comercială Română (BCR), oferă tuturor fetițelor născute în București, pe 8 martie 2019, un cec cadou în valoare de 1.500 euro, pentru a le susține visul de a deveni antreprenoare la majorat. Inițiativa pornește de la rezultatele Studiului privind Afacerile Independente, realizat de METRO la nivel internațional, în 10 țări, printre care și România.

Conform studiului realizat de METRO în România, 64% dintre femei își doresc să-și deschidă propria afacere, dar numai 6% au încredere că pot pune în practică această idee. Problemele care alimentează această neîncredere sunt de ordin financiar. Un sfert  dintre femeile care au participat la studiu și dețin în prezent o afacere au întâmpinat dificultăți în deschiderea afacerii. Ele au afirmat că strângerea fondurilor necesare și lipsa unui sprijin financiar au reprezentat cele mai dificile etape ale demarării afacerii lor.

De aceea, METRO România și BCR vin în întâmpinarea acestor dificultăți și încurajează antreprenoriatul feminin, prin intermediul inițiativei Micile Antreprenoare. Astfel, fiecare fetiță născută în maternitățile din București de Ziua Internațională a Femeii, va primi suma de 1.500 euro, sub forma unui cec cadou. Banii vor fi depuși într-un cont bancar, pe care fetițele îl vor putea accesa pentru a-și îndeplini orice vis,  după împlinirea vârstei de 18 ani.

Scopul inițiativei este de a oferi femeilor un sprijin real în demararea propriei afaceri. Campania se derulează în toate maternitățile din capitală.

Părinții fetițelor născute în maternitățile din București în data de 8 martie 2019 pot trimite un e-mail la adresa ma@metro.ro, prin care să își exprime dorința de a participa la campanie. E-mailul trebuie să conțină: copia certificatului de naștere al fetiței și formularul de consimțământ primit odată cu nașterea fetiței, completat și semnat.

Data limită de înscriere este 8 aprilie 2019.

Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe www.metro.ro și www.bcr.ro.

„Cu aceeași dorință de a ajuta antreprenorii români, pe care o cunoașteți deja de la Ziua Afacerii Tale, am lansat astăzi, pe 8 martie, campania Micile Antreprenoare. De această dată, încurajăm și antreprenoriatul feminin oferind, alături de partenerul nostru BCR, un cadou în valoare de 1.500 euro tuturor fetițelor născute de Ziua Femeii, în maternitatile din București, pentru ca, la majorat, să-și poată îndeplini orice vis”, declară Marina Zara, Head of Marketing and Communications METRO Cash & Carry România.

“Suntem bucuroși că putem contribui la această inițiativă care va consolida peste ani o nouă generație de tinere întreprinzătoare. România are nevoie de oameni cu încredere în ei, iar femeile antreprenoare din țara noastră și-au asumat deja acest rol, de a readuce încrederea că românii pot reuși prin forțe proprii să aibă o viață mai bună”, declară Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare Banca Comercială Română.

Fii social. Împărtășește știrile bune cu prietenii tăi!