Operatorii aerieni Blue Air și Tarom au semnat un parteneriat privind protecția pasagerilor în caz de întârzieri și eliminarea formalităților de check-in a bagajelor de cală pentru zborurile cu escală operate de ambele companii.
Astfel, pe rutele comune și în limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajează să accepte biletele de călătorie ale pasagerilor partenerului și transportul acestora la destinația aleasă.
Acest acord are la bază rezoluția IATA 735 attachment A, B, C. Parteneriatul transmite un mesaj suplimentar de siguranță către toți pasagerii Blue Air și Tarom, în cazul unor întârzieri neprevăzute.
Cele două companii informeză pasagerii și cu privire la la acordul Through check in, prin care se asigură o experienţă fluentă de călătorie. Astfel, cu un singur bilet de călătorie, pasagerii vor beneficia de transferul automat al bagajelor de cală, fără a mai fi necesare alte formalități suplimentare. Acest acord se bazează pe rezoluția IATA 780 Attachment A, Article 3.
“Suntem încrezători că aceste două parteneriate reprezintă un pas înainte pentru industria de aviaţie din România şi vor contribui la creşterea calităţii serviciilor oferite de Blue Air şi de Tarom. Suntem mândri că realizăm această colaborare alături de prestigiosul brand naţional Tarom şi că extindem, astfel, posibilităţile de călătorie ale pasagerilor noştri”, a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.